Reklamačný poriadok
Ak klient nebol spokojný s činnosťou nášho pracovníka pri sprostredkovaní finančných služieb v sektore poskytovania úverov, je oprávnený podať sťažnosť v spoločnosti Hypo Consulting, s.r.o. a to spravidla písomne, na adresu sídla spoločnosti:
Hypo Consulting, s.r.o.
Špitálska 10
811 08 Bratislava
alebo elektronickou poštou na e-mailovú adresu staznost @ hypoconsulting.sk. Klientom sa odporúča uviesť na písomnosti alebo v predmete emailu viditeľné označenie „Sťažnosť“.
Aby mohla byť sťažnosť klienta vybavená, je klient povinný do sťažnosti uviesť:
1) meno, priezvisko klienta a platnú adresu, na ktorú bude zaslaný výsledok prešetrenia reklamácie a emailovú adresu pre elektronickú korešpondenciu.
V prípade, že ide o právnickú osobu, uvádza sa obchodné meno firmy, názov a adresa sídla, kontaktná osoba s kontaktnými údajmi.
2) Meno nášho pracovníka, na ktorého je podávaná sťažnosť.
3) Popis prípadu s uvedením údajov nevyhnutných pre riešenie reklamácie a popis spôsobu, ako bol klient dotknutý na svojich právach.
4) Prílohy a doklady zdôvodňujúce sťažnosť.
Spoločnosť Hypo Consulting, s.r.o. vydá klientovi pri podaní sťažnosti písomné potvrdenie alebo prijatie sťažnosti bez zbytočného odkladu klientovi písomne (poštou, e-mailom) oznámi.
Spoločnosť Hypo Consulting, s.r.o. je povinná vybaviť sťažnosť klienta a prijať opatrenia na vybavenie sťažnosti do 30 dní od jej doručenia. V tejto lehote bude zároveň klient písomne upovedomený o spôsobe vybavenia jeho sťažnosti.
V odôvodnených prípadoch môže spoločnosť Hypo Consulting, s.r.o. uvedenú lehotu predĺžiť najviac na 60 dní odo dňa doručenia sťažnosti, pričom je povinná sťažovateľovi oznámiť dôvody predĺženia lehoty, a to do 30 dní od doručenia sťažnosti.